2014. október 27., hétfő

Plusz fejezet



Plusz fejezet 
Meglepetés részek Nox szemszögéből 

5 megjegyzés:

  1. Uuuu ez nagyon nagyon jó lett:D
    most nem is tudok többet írni, annyira a rész hatása alatt vagyok még mindig!
    Xx

    VálaszTörlés
  2. Ezt a részt már nagyon vártam! Imádom, ha pasi szemszögből van *.* Szerintem nagyon ütős lett ez a blogod is! A továbbiakhoz is sok sikert kívánok ;) xxx

    VálaszTörlés
  3. Aztapasztauristen! Nagyjából ennyi, és, fuhh, imádtam! Nagyon-nagyon! Remélem hamar jön a következő blogod, és még sokáig boldogítassz minket. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen mindenkinek a kommentet! :) igen hamar, legkésöbb szünet után! :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt egyszerűen csak imádtam*.*nagyon tetszett hogy Nox szemszögéből is tudhattunk meg érzelmeket.
    Nagyon sajnálom hogy a blognak vége van,kedvenceim között marad örökre de remélem nemsokára jön az új történeted:)

    VálaszTörlés