2014. október 17., péntek

21. Fejezet



9 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett :* imadom ❤ mikorra varhati az uj resz? :)

    VálaszTörlés
  2. Úr. Is. Ten. A végénél majdnem bekönnyeztem és én már a prológustól kezdve követlek mármint kb minden nap rámegyek a blogodra és megnézem hogy van-e új rész és tudom hogy nem kommenteltem eddig valami rettentő sokat, sőt de fuu remek a blogod és nem is tudok mit írni jaaj de még van valami :D két blogot olvasok mert szerintem azok a legjobbak és ugyebár a tiéd az egyik és szerintem jobb is mint a másik éss ú mikor jön a kövi rész????????????? Siess vele nagyon nagyon nagyon nagyon mert én nagyon nagyon nagyon nagyon várom és igazából akárhány blogod lesz az összeset olvasni fogom és ha megjelenik majd az első vagy a sokadik könyved azokat is megveszem és majd mindenkinek el tudom mesélni hogy az első néhány irományodat is olvastam fuuu hosszúra sikeredett remélem elolvasod és hamarosan válaszolsz
    Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vajon ki mutatta meg neked ezt a blogot, hogy mindenképp olvasd? :) *most magamra mutatok*
      April, imádlak. Téged, a blogod, és minden mozzanatod. Remélem még sokáig olvashatok tőled mindenfélét.
      Siess a folytatással! <3

      Törlés
    2. Nem nem Dóri :D az ez előtt blogra én találtam rá és amint az befejeződött, erre is szóval ki mutatta kinek? *magamra mutatok,hogy én, és rád hogy neked* :**

      Törlés
    3. Biztosaaan, éniseztmondanááám! *most azon röhögök, h milyen debilek vagyunk* :D

      Törlés
  3. Na lányok, én meg tőletek könnyezem be újra és újra. Olyan erőt adtok hogy az valami hihetetlen és egy egy ilyen kommenttől egészen konkrétan a levegőbe emelkedem, és nem tudom nektek elégszer megköszönni. Persze imádok írni, és elsősorban magamért kezdtem el, de az hogy vagytok néhányan akikből ekkora hatást tudok kiváltani...hát fuhh. Ennél kevés jobb érzés van a világon. Azon vagyok, hogy minél hamarabb kiadják a könyveimet, és elmondhatatlan az érzés amikor azt mondjátok, hogy azt is megfogjátok venni. Amíg ez az álmom nem teljesül, addig természetesen folyamatosan hozok nektek egy történetet. Még Azért az Unexpected Affectionnek nincs vége, de ha vége lesz rögtön hozom nektek a következőt, amit - megsúgom - már nagyon nagyon várom hogy megírjak, mert a történet is és az egyik főszereplő is nagyon közel áll hozzám ( vagyis még több személyes dolgon alapul mint az eddigi történeteim) remélem azt is szeretni fogjátok! :) Új rész kedd körl várható. ( plusz mínusz 1 nap )

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! Imádom, mikor veszekednek, így az izgalmas! Megértem Sky-t, de szerintem adhatna legalább egy esélyt Noxnak, hogy elmagyarázza, miért kellett így tennie /term. azon kívül, hogy az Sky apja odaosztotta/... de perfect lett, csak legyen Happy End! :)

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus!!!!! Egyszerűen fantasztikus ���� Annyira jól tudsz írni, hogy az már lehetetlen. Egyszerű, mégis magávalragadó szövegkörnyezet, remek megfogalmazás, tökéletes történet �� Nem tudok és nem is akarok benne hibát találni. Csak gratulálni tudok és kitartást kívánni a továbbiakban is!!! ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :)) Sokat jelent hogy így gondoljátok! :))

      Törlés