2015. január 16., péntek

Örömhír!!

Sziasztok! A blogról az összes részt töröltem, nem véletlenül. Ugyanis nagyon nagy örömmel jelentem be, hogy az Unexpected Affection MEGJELENIK KÖNYV FORMÁJÁBAN!!!! Igeeeen igen, jól olvastátok :) Nagyon izgatott vagyok, és ha az Aranymosás pályázatra beküldött másik regényem ( a The Bright Side ) nem jut tovább, akkor az is ki lesz adva könyv formájában, tehát mindenkinek örömmel mondom, hogy  hamarosan az összes történetemet megrendelhetitek, ha kézzel fogható formában szeretnétek látni :) A kiadó ami kiadja, viszont sajnos nem ad ingyen tisztelepéldányokat, ezért a korábbi tervem, miszerint kisorsolok egy pár dedikált példányt, így nem lehetséges. VISZONT!! Én nagyon szeretnék tartani dedikálást és/vagy közönség találkozód, ha van rá igény. Amint megtudod veletek osztani még több információt, ki fogom ide írni.
Viszont, mivel nem sokára el kell kezdeni a könyv szerkesztését, ezért lenne felétek egy kérdésem: Megengeditek, hogy a könyv végén, pár oldalra bemásoljuk azokat a kommenteket, amiket írtatok egy -egy fejezet alá? Szerintem nagyon jó lenne, és nekem sokat jelentene, de érdekel a véleményetek! :) 

20 megjegyzés:

  1. en teljesen benne vagyok, gratulalok, nagyon tehetseges vagy es ez most meg is latszik :) sok sikert a tovabbiakban is

    VálaszTörlés
  2. Juhúú :D tuti megvetetem anyuval, többször is elolvasnám, gratulálok, mindegyik blogodat olvastam/ olvasom és egy tehetséges írónőnek tartalak. :) A közösségi találkozó, hasnos számomra nem lenne megoldható, mer Szlovákiában lakok, de követni fogom a blogjaidat, amíg csak írni fogsz. ♥ És le a kalappal. :D

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! :) Fantasztikus és roppant egyedi történeteid vannak, amik csak úgy olvastatják magukat. Sajnos a folyamatban lévő blogodat még nem kezdtem el, mert élni, nemhogy olvasni nincs időm, de amint lesz, biztos vagyok benne, hogy elkezdem :) Remélem sok könyved fog megjelenni :)
    Megkérdezhetem, hogy melyik kiadó gondozásában fog megjelenni? Te kerested fel a kiadót?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm mindhármótoknak! :)
    Merci a könyv az Undergound Kiadónál jelenik meg és igen, én kerestem fel őket. Ez egy magán kiadó, ahol lényegében minden tehetséges írónak kiadják a könyvét, ha fizet érte ( ez nem valami hú de sok összeg szerencsére) Az ország legnagyobb könyvesboltjaiban ugyan nem fogják árulni, de Booklinon fenn lesz, meg a kiadó boltjában, és lehet majd webshopon rendelni :) Szóval nekem kezdésnek az teljesen megfelel. Aztán majd a későbbiekben pedig meglátjuk :)

    VálaszTörlés
  5. Ez az! Imádom ahogy írsz és amióta mondtad hogy a The Bright Sideot lehet hogy kiadják azóta izgulok érted és most kiderül, hogy ezt már biztos kiadják... Ááá most éppen újjogok abban már biztos lehetsz hogy elsők között fogok a könyvedért rohanni és azt is szeretném ha lenne közönség találkozó :D nagyon kíváncsi vagyok rád és Gratulálok!! :-)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok. Ez a kedcenc sztorim igazán megérdemled ,hogy kiadják mert tényleg jól írsz és imádom ezt a blogod. Remélem össze jön a találkozó. És a másik könyvedet is kiadhatják mert az is jó ebben egészen biztos vagyok. :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen lányok! :))

    VálaszTörlés
  9. Először is hatalmas gratuláció, hihetetlenül tehetséges vagy. Megérdemled, hogy kiadják a történeteidet, mert fantasztikusak és egyediek, és az már biztos, hogy egy emberrel nőtt azok száma, akik megveszik ;) Szerintem mások nevében is mondhatom, hogy nagyon örülnénk, ha a kommenteket beletennétek a könyvbe :) Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tehetséges vagy és abszolút megérdemled hogy kiadják a történeted! Azt megígérhetem hogy elsők közt leszek, a könyv rendelésekor! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ennek nagyon örülnék! :)

      Törlés
  11. Először is gratulálok megérdemled. Másodszor nekünk olvasóknak lenne megtiszteltetés, hogy beleírod a könyvedbe ezeket a kommenteket amiket a történetek alá írtunk! :) Nagyon tehetséges író vagy. Várom már könyvet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ez nekem nagyon sokat jelent ( a kommentek, az hogy olvassátok a történeteimet és hogy meg is fogjátok venni a könyvet. Mindent nektek köszönhetek! :)

      Törlés
  12. Gratulálok! Megérdemelted, nagyon jól írsz! Nekünk lenne öröm, ha a kommenteket beletennétek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszön szépen, és úgytűnik eddig senkinek nins ellenvetése, úgyhogy betesszük :)

      Törlés
  13. Imádom a történeteidet!Miattad kezdtem el megint blogokat is olvasni,és az biztos,hogy ez egy nagyon egyedi történet,úgy mint a többi.Biztos lehetsz benne,hogy én is egy leszek a sok közül,aki a polcán tudhatja majd a történedet,és remélem a későbbiekben a többit is! Gratulálok,megérdemled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, rettentő sokat jelent, amit írtál.! :)

      Törlés
  14. Ez csodálatos.El sem hiszem,hogy lesz egy könyv amit már akkor olvastam amikor még ki sem adták.Annyira örülök,hogy ez sikerült neked.Megérdemled April.:)
    Csak így tovább,remélem még sok történetedet olvashatom majd.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Nagy öröm nekem, hogy így gondolod! :) Megsúgom, hogy jól haladunk, ugyhogy nemsokára a kezetekben foghatjátok! :)

      Törlés