2014. augusztus 30., szombat

12. Fejezet


6 megjegyzés:

  1. Úgyám! Gyorsan hozd a következőt!! Te és a függővégeid kikészítenek... <3 :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Már a 12. fejezet került fel és én eddig mindig úgy gondoltam, 'majd a következő résznél' írok valami okosat, de csak halogattam a dolgot. Szóval imádom ezt a történetet, és 'sohanelegyenvége' érzésem van. :D Azt hiszem az fb-n találtam rá a blogodra, és a the 100 beütése miatt kezdtem el olvasni, de ez még annál is jobb. Annyira imádom. *.* Remélem, ha megkezdődik a suli, akkor is gyakran jönnek részek. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönök szépen minden kommentet! :) Ramannl Cole, örülök hogy ennyire tetszik, és hogy szerinted még a the 100 nál is jobb...hát hű. Rég kaptam ilyen bókot :D Annak is örülök hogy "sohanelegyenvége" érzésed van, ezért is próbálom ennyire nyújtani a részeket, meg az eseményeket, hogy minél tovább tartson :) És igen, rendszeresen fognak jönni a részek suli közben is Sőt, ami azt illeti több időm lesz a blogra mint eddig nyáron :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett!!!skyler gyorsan tépje le!:DD
    Most pedig hogy elkezdődött az iskola(koli miatt) a részeket ahogy felrakod eltudom olvasni,de nagyon nagyon sajnálom de lehet hogy csak később 2-3 nap elteltével tudok majd kommentelni:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem baj, megköszönöm hogy egyáltalán kommentelsz! :))

      Törlés