2014. július 30., szerda

7. Fejezet

11 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett, csak kicsit rövid, kövit hamar, kerlek :)

    VálaszTörlés
  2. nem a megszokott hoszusag, de tetszik :) varom hogyegy picit izgibb legyen

    VálaszTörlés
  3. Igen rövidebb lett mint szokott, mert nem akartam hogy olyanhelyen kelljen felbehagynom, ami a következő részben lesz. Türelem rózsát terem lányok ;) najooo elárulom h a Kovi rész naagyon nagyon jo lesz! ( legalabbis szerintem :d )

    VálaszTörlés
  4. Jó lett! Egy kicsit rövid, de nagyon is tetszetős! :D

    VálaszTörlés
  5. waa és mikorra várható a rész?

    VálaszTörlés
  6. Szia:)
    Nemrég találtam rá a blogodra (a the bright side-ra is) és egyszerűen elképesztőek *.*
    Szoktam blogokat olvasni de a tieidben van valami plussz(ezt jobban nem tudtam leírni:D) és nagyon várom a következő rész:)
    Egyébként , bár ez már nem a bloghoz tartozik de én is imádom a the 100 sorozatot és eddig Finn párti voltam de sikeresen áttérítettél Bellamyhoz valahogyan:D
    Így utólag bocsi hogy ilyen hülyeségeket is beleírtam de muszály volt:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is köszönöm szépe, iszonyúan jól esik amit írtál! :) Másodszor pedig Örülök, hogy áttudtalak állítani a Bellamyra, hisz ő sokkal szexibb és izgibb. Es a Clarke es közte lévő kémia nagyon jó! :)

      Törlés
  7. mikor kapunk reszt? Mar alig birom kivarni. :)

    VálaszTörlés
  8. Sikeresen elrontottam a telomat es most szervizbe van ezert ujra kell irnom az egesz reszz, holnap vagy maximum holnap utàn felteszem.

    VálaszTörlés