2014. június 30., hétfő

2. Fejezet


7 megjegyzés:

  1. Nemaaaar nemmaar!!! Rohadt jó:D hamar folytasd:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik:)Mikor lesz következő rész?:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! A másik blogod is imádtam (főleg Dylan-t), de ez is király! :) Sok sikert a folytatáshoz! ;)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! :) Alexandra a kövi rész még nem tudom mikor jön, mert most éppen a Pest felé tartok, ahol majd fölszállok egy Norvég repülőre, de ha lesz ott lehetőségem és időm, akkor péntek / szombat körül hozom! :) Ha nem, akkor majd 11 nap mulva :D

    VálaszTörlés
  5. Kedves April!
    Erre a történetre a Bright Side-on találtam rá, és mint azzal, most sem okoztál csalódást. Eleve az alapötlet nagyon tetszik, valamiért Éhezők Viadala feelingem lesz tőle (szigorúan csak az első részre gondolva). Nekem még Nox is egész szimpatikus (beleolvastam a következő részekbe is), kíváncsian várom, hogy ez a két különböző karakterű ember hogyan fog kijönni egymással.
    Nagyon örültem, amikor láttam, hogy mindig ilyen jó hosszú részeket hozol, remélem ezt a szokásodat megtartod a jövőben is, ami egyetlen, apró pici bakiként feltűnt, az az volt, hogy kicsit túl sokat használod a létigéket (főleg a leíró részekben).

    További jó blogolást kíván:
    Szofianna

    U.i.: Ezt a megjegyzést a Támogassuk a kommentelést! nevű játék keretei közt írtam és szeretném, ha ezt Te is továbbküldenéd az arra érdemesnek talált bloggereknek (minden infót megtalálsz itt: http://hoditas-balatoni-modra.blogspot.hu/2014/08/tamogassuk-kommentelest.html)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a hosszú kommentet Szofianna! Nagyon örülök, hogy tetszik a történet, annak meg különösen, hogy a Bright Sideot is olvastad :) Igen megtartom a szokást, hogy hosszú részeket hozok, hiszen a blogjaimat inkább könyveknek szánom, szóval muszáj hosszúnak lenniük :9 És igen én is mostanában vettem észre a szóismétléseket, szóval erre még oda kell hogy figyeljek :) És rendben, utánanézek ennek a játéknak, mégegyszer köszönöm
      Ui.: Ne olvass bele előre részekbe mert akkor lelövöd a poént, inkább csak szép sorjában ;)

      Törlés
  6. Miért nem látom a szöveget??

    Amugy imádom a the 100-ot ;)

    VálaszTörlés